Tjéprenescana condétjă econômécana.

Stan cipofloksjaskiej ekonomii i aktualny stan krajowej infrastruktury można ocenić na stabilny, ponieważ tręd wszystkich wskaźników gospodarczych, poziomu życia, opieki zdrowotnej, oraz stanu dróg, kolei, elektrownii węglowych i nuklearnych spada regularnie od 3 do 5 punktów procentowych w skali roku. Wzrost zanotowano jedynie w wskaźnikach takich jak korupcja i bezrobocie. Zeszłotygodniowy wyciek z elektrowni nuklearnej do rzeki Brena zrujnował cały ekosystem tej rzeki i doprowadził do wyginięcia ponad 15 gatunków ryb.

Takie słowa słyszy się w radioodbiornikach w północnej części Państwa Ciprofloksjańskiego w tym w Procto-Hemolán. Tuż za rotryjską granicą zainstalowano 3 maszty radiowe, z których nieprzerwanie nadawana jest zapluta propaganda radia „Wolna Tauchira” realizująca swoje separatystyczne zapędy.

To jest stek bzdur! Nasza gospodarka ma się bardzo dobrze! Osobiście udałam się nawet na Uniwersytet Krzysztofa Putry w Procto-Hemolan i poprosiłam o opinię Uczonych Wydziału Ekonomioznawstwa (Gjă Econômésensjătana) i doc. Cactusjcu stwierdził, że „przez 8 ostanich lat nasza gospodarka nabierała rozpędu”, a dr hab. Papútesjcu porównał nasz kraj do kwitnącego kwiata lotosu. Odwiedziłam także Katedrę Ryb i Grzyb Wydziału Biologiczno-urologicznego (Gjă Natursjaft-ureasensjătana) i zasięgłam rady dr Pescadescu o sytuacji w rzecze Brenii i dostałam odpowiedź, że „Nic mi nie wiadomo na ten temat”, co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że Tauchirska manipulacja jest wyssana z palca.

powiedziała w wywiadzie dla Lágasensjăt Alona Opresesjcu z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Wolnego Państwa Ciprofloksja.

Rano zapowiedziano także konfiskatę radioodbiorników na terytorium całego państwa.

Bądźcie czujni Towarzysze!

Z Mancalagą,

Redakcja

Skomentuj

